Parijs zonder Fransen: aanrader!! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu Parijs zonder Fransen: aanrader!! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu

Parijs zonder Fransen: aanrader!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

23 Februari 2006 | Argentinië, Buenos Aires

`t Zit er op!!
Na 6 landen, 15 vliegtuigen, weet ik veel hoeveel bussen, aan een kilometerschatting durf ik me niet eens te wagen, kolibri´s en condors, salsa en tango, snikhete woestijnen en eeuwige sneeuw en slechts 3 antibioticakuurtjes, stappen moeders en ik morgen in het vliegtuig naar huis!
Een betere afsluiting dan een weekje in het Parijs van Zuid-Amerika (maar dan zonder de Fransen!) had ik me niet kunnen wensen. Te bellísima voor woorden!!
We hebben deze ennorrum sfeervolle stad van de Tango nog even afgewisseld met 2 dagen in een prachtig stadje in Uruguay: Colonia de Sacramento... toch leuk land nr. 6 op de valreep nog even bij te kunnen schrijven.

Vanaf zaterdag wordt het weer wennen om `s ochtends factor 40 achterwege te laten, mag ik meejubelen over ONZE olympische medailles en meetreuren over het feit dat BZN ermee stopt... Ik kan niet wachten!

Tot heel snel!!

PS. Ik heb mijn communicatiemiddelen nog niet echt lekker voor elkaar in Nederland. Maar ik zit tot woensdag in Den Haag (tel. 070-4451625) en daarna op m`n oude vertrouwde adresje in Amsterdam (maar dan met z`n tweetjes!!). Nieuwe telefoonnummers volgen...

  • 24 Februari 2006 - 07:45

    Iris:

    He Marieke,

    Jeetje, wat is dat snel gegaan! Goede reis terug en geniet van het lekkere Nederlandse vriesweer!

    Dikke kus

  • 24 Februari 2006 - 07:50

    Inez:

    Meisie wat heb ik zin je weer te zien! Goede reis terug en tot heel snel!!! XX

  • 24 Februari 2006 - 18:20

    Ronnie:

    He mariekje,
    maar je bent ook vast blij om weer thuis te zijn. Kan me niet voorstellen. Hoop dat we binnenkort een keer foto's kunnen komen kijken. Want Den Haag is natuurlijk lekker dicht bij Rijswijk.
    Ga nu lekker skien, zonder m'n vrouwtje, maar met collega's.
    Zoen Ron

  • 25 Februari 2006 - 17:29

    Ineke:

    Wat was het heerlijk om je weer te zien op Schiphol!!!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 776
Totaal aantal bezoekers 37146

Voorgaande reizen:

01 September 2005 - 01 April 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: