Lieve allemaal!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu Lieve allemaal!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu

Lieve allemaal!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

29 Augustus 2005 | Nederland, Amsterdam

Als kind kreeg ik altijd een sinaasappel met vlaggetjes erin als ik bijna jarig was. Door er elke dag één uit te halen, wist ik precies hoeveel nachtjes ik nog moest slapen voordat de dag der dagen aanbrak...
Van een naderende verjaardag lig ik al enkele jaren niet meer wakker... Maar een reis die ik al jaren wil maken en die er nu ECHT aan zit te komen, maakt dat ik weer aan het aftellen ben geslagen... Een half jaar in m'n eentje een nieuw continent afstruinen!
En vandaag staan er nog 3 vlaggetjes in mijn sinaasappel!!! JEEEEUUUUHHHH!!!

  • 23 Augustus 2005 - 11:27

    Peter:

    Let maar eens op: over een paar jaar maak je je ook weer druk over je verjaardag...

  • 29 Augustus 2005 - 15:22

    Ineke:

    Ik ben zo trots op je dat je eindelijk maar toch die fel begeerde wereldreis gaat maken!
    Heel veel plezier en geniet ervan. Wij gaan je zeker volgen via deze webpagina.

    Dikke kus van ons

  • 29 Augustus 2005 - 18:06

    Linda:

    Wat spannend en wat dapper van je.
    Voor over drie vlaggetjes: goede reis en erg veel plezier.
    XL

  • 29 Augustus 2005 - 18:38

    Peter1:

    Super dat je eindelijk gaat!! Ben benieuwd naar je verhalen, zullen wel weer unieke Marieke verhalen worden. Alvast heel veel plezier lieverd, en geniet ervan!!Kus van Dushi Korsou

  • 29 Augustus 2005 - 19:26

    Marjon:

    Wat spannend Marieke!
    Heel veel plezier en geniet van deze vast prachtige reis. Ik ben benieuwd naar je belevenissen.
    liefs Marjon

  • 31 Augustus 2005 - 13:30

    Roos:

    Jippie, je bent online! Lieverd, ik ga je volgen en zal je missen!!!

  • 31 Augustus 2005 - 16:11

    Edwin:

    Veel plezier toegewenst in Zuid Amerika. I envy you. Ik sluit me aan bij wat Simon Carmiggelt ooit zei: "het voordeel van reizen is dat het je blikt verruimt en het de gedachten scherpt hoe verrukkelijk het thuis is".

    Groet

  • 02 September 2005 - 10:31

    Roald En Renny:

    Hier alles O.K.
    We wensen jou een goede reis.Change every obstacle in a stepping stone....
    We volgen jou.....met de Bos-atlas.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 37658

Voorgaande reizen:

01 September 2005 - 01 April 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: