De heilige Christoffel - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu De heilige Christoffel - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu

De heilige Christoffel

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

01 September 2005 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is zover!! Ze is onderweg.. begonnen aan de lang gewilde reis!! En oh, zo strak georganiseerd... Op Schiphol kwam ik erachter dat ik een hele dag in Londen moest wachten... mmm... Dus metrootje gepakt naar Piccadilly Circus. De metro uitgekomen, werd ik gelijk door een cameraploeg aangeklampt. Ze wilden me even kort interviewen voor een modeprogramma over sieraden en mijn kettinkje was ze opgevallen. Gisteravond tijdens een afscheidsetentje (verrassing!) kreeg ik van Merel een kettinkje met de heilige Christoffel eraan: de beschermheilige van de reizigers, die ervoor gaat zorgen dat ik veilig thuis kom. Dus voor ik het wist, stond ik te enthousiast, in geuren en kleuren voor een camera te vertellen dat ik het had gekregen van mijn zus om me te beschermen op mijn reis, van een half jaar, naar Zuid Amerika, waar ik net aan begonnen was... bla, bla, bla...
Ik betwijfel of het de bedoeling was van het programma... zal er wel uitgeknipt worden...

Nog een paar uurtjes uitzitten en dan op naar Buenos Aires!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Marieke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 37653

Voorgaande reizen:

01 September 2005 - 01 April 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: