And say hello to Maxima! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu And say hello to Maxima! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu

And say hello to Maxima!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

02 September 2005 | Argentinië, Buenos Aires

Eindelijk in Buenos Aires!!!
Ik liep net vanuit m'n hostel even naar de Plaza de Mayo... de plek waar het hier altijd gebeurd. Alleen... nu helaas ook. Op het, overigens veel kleinere plein dan ik had verwacht, bleek een klein legertje op de been gebracht te zijn vanwege een demonstratie later op de avond... Honderden politiemannen en ME'ers vormden een cirkel om het hele plein heen. Elke toegangsweg naar het plein was geblokkeerd door rijen agenten... Dus ik op zoek naar iemand die het Engels enigszins machtig is (mijn Spaans reikt op het moment nog niet verder dan cuanto cuesta.. en dat is wat karig om politieke situaties mee te bespreken). Een dame kon mij iets meer vertellen over de vele demonstraties die worden gehouden de laatste tijd met de verkiezingen op komst in oktober (niet ernstig hoor). En aan het eind had ik m'n eerste: Say hello to Maxima! op zak...
Zal d'r zo ff bellen...

Liefs vanuit een veel te koud Buenos Aires...

  • 02 September 2005 - 22:46

    Henk-Jan:

    Go for it girlllll! Geniet ervan en pas goed op jezelf!

  • 03 September 2005 - 18:24

    Bas En Minke:

    Yoho, mooi dat alles goed is daar! Madagaskar ook ondertussen gezien! Groetejs uit SoHo. Kus van Bas en Minke

  • 04 September 2005 - 09:33

    Brigitte:

    Hé Marieke,
    Fijn dat je heel bent aangekomen en de reis dan nu eindelijk voor je is begonnen, geen vlaggetjes meer te tellen!! Nu lekker de sinaasappel opeten om ervan te genieten en gezond te blijven hihi.

    Wat leuk deze site waarop je de berichten plaatst!
    Ik blijf je volgen, ik vind het fantastisch wat je doet.

    Geniet en doe voorzichtig!

    Ik ben ondertussen al druk bezig met mijn onderzoekjes ivm de galerie die ik wil beginnen en de eerste plannen worden al wat concreter. Als het goed is en je komt terug, staat het plan als een huis! haha! Ik hou je op de hoogte.

    Liefs van Brigitte

  • 04 September 2005 - 21:45

    Eelco:

    Leuk-leuk-leuk allemaal!! Neem je wel aantekeningen voor iedereen die later nog ns die kant op komt, ahum. Grrrrrrrrrroeten

  • 05 September 2005 - 08:19

    Inez:

    Geniet lekker meid!!! Ik blijf je avonturen volgen via deze site. ENJOY, kus xx

  • 05 September 2005 - 11:55

    Kristel:

    Super! Dat wij allen zo je avonturen kunnen volgen. Geniet van ervan en pas goed op jezelf.
    Dikke kus Kris

  • 05 September 2005 - 12:47

    Eymert:

    Ha Marieke,

    Goede reis denk aan de vitamientjes (reserve broodje bapau) en ik lees je reisverslag zodat ik me ook een beetje globetrotter kan wanen. Take care Eymert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 37656

Voorgaande reizen:

01 September 2005 - 01 April 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: