Nieuwe vrienden dienen zich aan.. - Reisverslag uit Santa Cruz, Bolivia van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu Nieuwe vrienden dienen zich aan.. - Reisverslag uit Santa Cruz, Bolivia van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu

Nieuwe vrienden dienen zich aan..

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

10 September 2005 | Bolivia, Santa Cruz

Gisteren vanuit Salta naar Santa Cruz (Bolivia) gevlogen. Iedereen is ongelovelijk aardig en hartverwarmend hartelijk. Hoewel sommigen het overdrijven... In het vliegtuig zaten 2 meisjes van een jaar of 20. Eentje sprak wat Engels en was vastbesloten dat de hele reis op mij te oefenen. Ze was zwaar onder de indruk van wat ik doe en erger... ze wil mee!! In totale aanbidding kreeg ik vervolgens al haar adresgegevens, emailadressen (1 voor kleine en 1 voor grote bestanden (???)) en telefoonnummers in de hand gedrukt... want WIJ gaan op reis! Na de vlucht kreeg ik een afscheid die niet onder deed voor het afscheid van Peter, Merel en mijn moeder op Schiphol...

Vandaag Santa Cruz verkend en morgenochtend vlieg ik naar Cusco. Ben benieuwd!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 37653

Voorgaande reizen:

01 September 2005 - 01 April 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: