Super break in ons kikkerlandje... - Reisverslag uit Pisco, Peru van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu Super break in ons kikkerlandje... - Reisverslag uit Pisco, Peru van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu

Super break in ons kikkerlandje...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

23 November 2005 | Peru, Pisco

Het weekje Nederland was te mooi voor woorden: m`n liefje zien promoveren, feestje gebouwd... ouders 35 jaar getrouwd, dus nog een feestje gebouwd... Sinterklaas zien binnenkomen, dus eigenlijk alleen maar feestjes gebouwd!!
Teveel gezelligheid voor 1 week, waardoor ik in het vliegtuig toch even moest omschakelen ter voorbereiding op de komende 3,5 maand. Ik hoopte op een gezellig, druk, op-stoelen-springend kind naast me, ter afleiding. Maar een 89-jarige, stokdove, demente man heeft mij onderweg prima vermaakt. Op 10 km. hoogte, hoog boven de wolken, dacht meneer van alles uit het raam te kunnen zien. "Kijk! Bomen!! Kijk! Wat een mooi huis!" En zijn dochter achtte het noodzakelijk hem er 11 uur lang op te wijzen dat het toch echt wolken waren. (Schreeuwend) "Dat zijn wolken!!" (Spellend) "W-O-L-K-E-N!!"
Toen ik later achter hem in het gangpad stond tijdens een tussenlanding, draaide hij zich om: "Jij komt me bekend voor.. Jij zou wel eens voor mij gewerkt kunnen hebben.. Een jaar of 50 geleden.." (!!??) Waarna de vraag luidde of ik ook ging skiën (we waren net geland op Bonaire... met 31 graden C.).

Via Lima vandaag in Pisco (Paracas om precies te zijn) aangeland. Morgen de "Peruaanse Galapagos eilanden" bezoeken. Kunnen we weer wat bijzondere diersoorten van het lijstje schrappen.

Liefs!!

  • 23 November 2005 - 00:56

    Anike:

    Hola, welkom terug!Wat grappig dat je nu weer hier bent!Hier alles nog steeds goed, mijn moeder komt morgen en ga volgende week met haar het rondje doen waar jij nu mee bezig bent, leuk!veel plezier, geniet weer,ben benieuwd naar je nl verhalen,cuidate y un beso

  • 25 November 2005 - 14:13

    Marijke Van Iperen:

    Leuk weekje had je in Nederland. Waarin ben je gepromoveerd?
    Nou ja, in ieder geval hartelijk gefeliciteerd en een nog fijne tijd in Peru. Liefs Marijke.

  • 25 November 2005 - 16:07

    Marieke:

    Euhh Marijke.. deze week heb ik het promoveren aan m`n vriendje over gelaten, aangezien ik mijn talent voor sandboarden in de woestijn moest aanboren... Alles op z`n tijd...
    Liefs!!

  • 27 November 2005 - 09:54

    Marijke Van Iperen:

    Ach nou ja, daar heb je je vrienden voor. Toch maar gefeliciteerd met hem dan maar. Heel fijne tijd. Liefs Marijke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 37145

Voorgaande reizen:

01 September 2005 - 01 April 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: