Cusco es magico!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu Cusco es magico!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Marieke Uildriks - WaarBenJij.nu

Cusco es magico!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 September 2005 | Peru, Cusco

Eindelijk een bericht uit Cusco! Cusco is ´magico´!! Net als de cocabladeren in de thee... Volgens mijn ´gastgezinmoeder´ werken ze magisch tegen hoogteziekte, hoofd-en buikpijn en zijn ze vooral goed voor de ´amor´! En omdat de mormoon in het vliegtuig me nog zo had gewaarschuwd ´to stay away from it as for as you can´, drink ik elke dag een kop of drie. Mooi spul...

Ik heb een mooi leventje hier... een lief gastgezin, een leuke school, gezellige mensen en ik spreek vanzelfsprekend ondertussen vloeiend Spaans. Zo zat ik gisteren even in een kerkje wat op adem te komen.. met m´n voeten op een bankje.. in m´n woordenboekje bladerend, zoekend naar de betekenis van die zin die voor m´n neus stond op een bordje..: Niet met je voeten op zitten a.u.b.
Kortom, ik leer elke dag...

Ontmoet interessante, gekke, andere mensen.. Zo bleek Danielle, zelfs nadat ze mij haar favoriete tatoo had getoond (als ze haar onderlip naar buiten draait, staat daar ´dead meat´... waarom??) enorm mee te vallen.
Beklim de ene berg na de andere om de nodige Incaruines te aanschouwen... en... word nu uit het Internetshopje gegooid...
Dus tot zover... Cusco... werkelijk magisch mooi!!

Un beso! M

  • 22 September 2005 - 07:00

    Inez:

    Lieve Mariek,
    Goed te horen dat je lekker aan het genieten bent! Ik blijf je volgen, KUS

  • 22 September 2005 - 09:27

    Henk-Jan:

    Fantastisch, die avonturen! Ik hoop dat je geniet met volle teugen.
    Je ontmoet vast veel geweldig interessante mensen. Ik heb gelukkig ook iets tofs gedaan: zeevissen en ook nog beet gehad ook! makrelen, horsmakrelen, jonge kabeljauw. Helemaal geweldig. De hele dag op de Noordzee en de hele dag zon.... Geniet van Cusco en alles wat je meemaakt!!!

  • 22 September 2005 - 14:15

    Linda:

    Cocathee... wauw...
    Fijn om te lezen dat je een prachtige tijd hebt. Ga zo door.
    XL

  • 22 September 2005 - 19:15

    Ineke:

    He schatje,
    WAUW wat goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt!!! Drie maanden geleden zaten we met z'n allen in de molen, hihi

    dikke kus van mij

  • 22 September 2005 - 21:29

    Ria:

    Voor het eerst vandaag jouw berichtjes gelezen en meteen zie ik je zitten daar in dat kerkje.Lachen. Leuk om je verhalen te lezen. Ga ik vaker doen. Groeten en liefs van Henk en Ria.

  • 27 September 2005 - 07:04

    Olga:

    Hola guapa! Así que ya hablas español perfectamente, eh! Qué bien, así podremos practicar cuando vuelvas! Anyway, I am very happy to read that everything is fantastic there and that you are taking the most out of this wonderful and unique experience. Go on telling us your stories, it is very nice to hear from you... Groetjes van Olga

  • 28 September 2005 - 08:03

    Herman!:

    Heel goed meisje! Drink jij jezelf maar lekker lens aan de coca-thee. Zo te lezen vermaak jij je wel daar in Peru! Groeten uit Amsterdam
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 37653

Voorgaande reizen:

01 September 2005 - 01 April 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: